VIDEN

Hvorfor skal du bruge QShare360

Det moderne informationssamfund kan dele viden og fremsende forespørgsler med et enkelt klik, men den flod af data og informationsmængder skal håndteres til et gunstigt overblik.

 

Virksomhedernes stakeholders stiller større og større krav til informationer, hvilket øger udfordringerne til virksomhedens interne håndtering af data.

 

QShare360 er et centralt redskab til at samle og containe virksomhedens data. Med QShare360 som overbliksværktøj slipper medarbejdere og eksterne samarbejdspartnere for at lede efter den seneste version af Excel arket, et krøllet katalog eller i andre databaser, som man har glemt passwordet til.

Udover at samle virksomhedens data sikrer QShare360 at virksomheden eksponeres på professionel vis i et visuelt flot og kundetilpasset layout, der ultimativt præsenterer ensartede produktinformationer med den fleksibilitet og hastighed, som moderne slutbrugere forventer.

 

Hvem er målgruppen?

 

QShare360 er relevant for alle typer virksomheder. Effektiv og smidig håndtering af produktdata hånd i hånd med hurtig distribuering på virksomhedens kanaler i real-time samt integration i virksomhedens eksisterende IT-landskab. Det gør systemet attraktivt for virksomhedens medarbejdere såvel som virksomhedens eksterne samarbejdspartnere.

 

QShare360 er mere end et præsentations- og overbliksredskab. Det er en 360 graders arbejdsplatform. Medarbejdere kan arbejde med det samme produkt på samme tid. Det kunne være katalogerne som udarbejdes af virksomhedens marketingafdeling, hvorefter andre afdelinger kan arbejde videre med beskrivelse af produktinformation uden at informationerne skal verificeres og tage behandlingstid fra marketingteamet.

MORE