Derfor satte vi os for at luge ud i junglen af varm luft og popudtryk og arbejdede os ind til kernen af det, som den type møder, egentlig handler om – nemlig at arbejde smartere og bruge tiden bedre.

 

Vi tog udgangspunkt i vores egne behov i arbejdsdagen, men også et afsæt i mange års erfaring fra samarbejde med mellemstore og store virksomheder. Helt centralt stod tidsbegrebet. Respekten for arbejdstid og tidsforbrug og de økonomiske gevinster, der kan være at hente ved at arbejde mere effektivt og tidsoptimalt, vejer tungt i vores tankesæt.

 

Arbejdsprocessens nøgleord var: Overblik, håndtering, videns- og datadeling samt håndtering af selv store mængder data, optimeret brug af arbejdstid og processer og til sidst toppede vi med logik og fornuft.

 

Målsætningen var et værktøj, der kan bruges, deles og anvendes af alle niveauer i virksomheden. Et værktøj der er et æstetisk flot præsentationsredskab, kan tilgås af alle døgnet rundt, taler sammen med virksomhedens øvrige IT-struktur, er konstant opdateret og kan håndtere store mængder data og sprogversioner, er brugervenlig og skræddersyet den enkelte virksomheds designønsker og binder virksomheden sammen på en ny, smartere og overskuelig måde.

Det tog os tid, men den tid var det hele værd og resultatet værd at vente på. Resultatet er QShare360.